Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] Supp - Thresh czy Braum?

Freejung

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam. chce zaczac przygode z supportami dlatego zbieram 6,3k ip i mam zamiar kupic thresha albo brauma. 
jestem zielony jesli chodzi o ta pozycje, champy ktore posiadam na ta role to morgana, soraka, taric oraz annie, z czego morgana to wiadomo pick albo ban, soraka tylko sustain, tarica nie ogarniam a anka nigdy nie gralem na supporcie.

gralem obydwoma tymi champami, wiem jakie maja abilitki. moj dylemat tkwi w tym, ktorego bardziej dla mnie jako poczatkujacego supporta lepiej kupic. myslalem nad tym tak, ze braum jest naprawde op i bylem swiadkiem jak nie raz, nie dwa wygrywal bota oraz tf'y swoim ultem. jego problem to to, ze jest na moim elo (gold) w wiekszosci gier banowany, albo pickowany przez przeciwny team.
co do thresha to jego skillset, szczegolnie W to moim zdaniem najlepsze co moze miec support, jednakze ta postac wydaje mi sie trudna do ogarniecia. 

co wybrac? :) 

Opublikowano

Wszyscy zachwycają się Braumem, ale imo Thresh lepszy support. Jak złapie na hook to praktycznie zawsze kill, do tego zajebista latarnia która mozna ładne plejsy robić i jeden z wiekszych slow w grze

Opublikowano

Również polecam Thresha  jest lepszym supportem od Brauma tylko musisz trafić hookiem. Thresh bardzo dobrze sprawdza się z adc bez escapeów typu JInx ,varus ponieważ możesz kogoś zawsze uratować swoją latarnią.

Opublikowano