Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z wpisami do pakera

Bitek113

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka, mam problem z wpisami a jestem kompletnie zielony w tych sprawach. Czytalem rozne poradniki ale nadal nic nie wiem 

tak samo z item proto i mob proto w file archiver do czego to jest potrzebne i co z tym zrobic ??

Dam limit +++

Opublikowano

Pobierz sobie epack32 albo eternexus, bo one pakuja bez wpisów.

W tym filearchiver to słuzy do wypakowania plików tychże z clienta. Tam się edytuje, żeby zmiany w różnych itemach były widoczne. Bo jak w mysql ustawisz szybkość ruchu + 100 to w cliencie musisz tak samo ustawić, żeby było to widoczne.

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Opublikowano

zepack32 wywala mi błedy a eternexus mi nie dziala. Wole filearchiverem ale nadal ne wiem co mam zrobc z tym np icon.xml 

Opublikowano

Nie wiem w czym masz problem, więc opisze to tak.

Wpisy xml, mob/itemproto to rozpakowane mob/itemproto tam właśnie znajdują sie "ustawienia" itemów/mobów takie jak nazwa, oraz różne ich zalety/wartości.

Na wpisach packera plików eix/epk wygląda to troszkę inaczej bo jest tam zawarte type plików oraz ścieżki do nich tak aby packer wiedział co ma zapakować.

Eternexus nie potrzebuje wpisów ale miesza on niektóre type plików lub po prostu ich w ogóle nie pakuje, przez co niekiedy client sypie błędami.

74f31dbf1675f.jpg

Opublikowano

Tak, ale tam masz błąd po "extracted", tą kreskę "\" masz w drugą stronę.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.