Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chciałbym grać postacią ryze na bolu ale nie wiem jak to uczynić mam lola i bola nie znam się na tym, powie mi ktoś jak zrobić żeby 1 przyciskiem skile włączać i unikać ciosów przeciwnika?

Margonem plejs

Metin plejs

Opublikowano

Masz w Bol'u w zakładce search scripts [sBTW] Ryze. Kliknij download i zaznacz go potem ptaszkiem w drugiej zakładce. Później żeby unikać skilli przeciwnika musisz pobrać evadee albo FGE. Jak pobierzesz Ryze to napisz tutaj to ci powiem jak to jest z FGE, bo z nim możesz sobie nie poradzić.

Opublikowano

bo to jak z tym ryze? jak ustawić żeby 1 przyciskiem wszystkie skile brać?

albo jaka jest obecnie darmowa postać walcząca w mieczem np. czyli żeby miała kontakt z przeciwnikiem

Margonem plejs

Metin plejs

Opublikowano

masz już odrazu ustawione, że spacje masz wcisnieta to wali wszystkie skille. Może master yi dla ciebie będzie dobry... Chyba, że masz doświadczenie to już wszystkie inne możesz.

Opublikowano

FGE / activator :)

Wejdź w common scripts i new script. Później skopuj kod ze strony którą masz wyżej podaną i wklej ten kod tam. Później save script i zaznacz go ptaszkiem później żeby działał w grze

Opublikowano

Kopiujesz zawartość skryptu, przechodzisz do zakładki "Custom Scripts"  w Bolu, klikasz New Script i tam wklejasz.Potem zapisujesz pod dowolną nazwą i zaznaczasz skrypt "ptaszkiem".

P.S Bol dla free userów nie działa, bo był nowy patch.Musisz czekać 4-5 dni na update, albo kupić VIP.

Zarchiwizowany