Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowe mapy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam :) dodane są nowe mapy na plikach sasori (pliki skasowane z forum poprzez sasori) i mam tkai problem:

Gdy teleportuje się na nową mape jest wszystko Ok ale gdy teleportuje się ktoś inny (z innego komputera) to wylogowuje :/ jest tylko tak na tych nowych mapach :/ co muszę zrobić aby nie wylogowywało innych graczy z mapy ? Daję limit ++++ za odpowiedz która mi pomoże :D dodam że jestem zielony w tych sprawach tak więc proszę o szczegółowe rozpisanie co i jak :D

Opublikowano

zobacz w confingu ch99 czy jest dodany index tej mapy ;) bo najprawdopodobniej nie. Więc będzie tą osobe wywalać bo może być tak że masz w config dodane ale np tylko na ch1 więc na reszcie channeli będzie wywalało, proponuje zobaczyć w ch99 w config i tam dodać indexy

Opublikowano

każda mapa ma swój index (swoją liczbę) Jak zapewne zauważyłeś w configu jest ciąg liczb, tam dajesz spacje od ostatniej liczby i wpisujesz liczbę z indexu tej mapy, którą chcesz dodać. Troche zawile ale jak jesteś kumaty to zrozumiesz ;)

Opublikowano

zobacz w confingu ch99 czy jest dodany index tej mapy ;) bo najprawdopodobniej nie. Więc będzie tą osobe wywalać bo może być tak że masz w config dodane ale np tylko na ch1 więc na reszcie channeli będzie wywalało, proponuje zobaczyć w ch99 w config i tam dodać indexy

Z tego co mi sie wydaje to w ch99 powinien być tylko index do mapy OX

Opublikowano

ch99 jest to taki osobny kanal jak ch1 gdzie graczy przenosi na jeden kanal