Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Aktualizacja oraz karty podarunkowe

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!

1.Obiło mi się kiedyś o uszy, że od jakiejś tam wersji androida (4.xx) można przenosić aplikacje na kartę (bez roota i tych link2sd itp.). Czy to prawda? Jeżeli tak to czy można zainstalować tą wersję (mój telefon samsung galaxy young s6310 wersja android 4.1.2) na telefon gdy nie jest ona 'wypuszczona' dla danego telefonu? (słyszałem o jakiś custom romach, ale jestem zielony w tych sprawach.)

2. Jaka aplikacja jest dobra do zarabiania punktów żeby wymienić je na jakieś 'kody podarunkowe' (np. google play, amazon). Zainstalowałem appbounty, ale prędkość działania pozostawia wiele do życzenia oraz myślę, że mogą być jakieś lepsze aplikacje (chodzi o szybsze zarabianie punktów).

Z góry dzięki ;)

8654014495912661120289.png

Opublikowano

1. Wchodzisz w aplikacje, wybierasz jakąś i niżej jest przycisk "przenieś na kartę sd". Nie możesz przenosić aplikacji systemowych bez roota, ale niektóre można wyłączać.

Opublikowano

Problem w tym, że tego przycisku nie ma od jakiejś tam wersji androida (chyba 2.x).

Zależy od producenta. S3 na przykład, otrzymał tą opcję dopiero podczas aktualizacji 4.3.

Dzięki wspaniałomyślności administracji już nie pomagam na MPC Forum. 

Jeżeli w dziale panuje burdel, to skierujcie wzrok wyżej. 

Jeśli mnie jakoś znajdziecie (patrz > profil) to chętnie pomogę.

935801456340937867857.png

Zarchiwizowany