Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jaki skrypt do wyjścia golda [ free user ]

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tzn? Bo jestem zielony i jakbyś mógł to wytłumacz jak debilowi :D

Braim.lua to żart. Brain-mózg.

Opublikowano

katarina i platynka w tydzień , jest ona dobra dlatego ponieważ nie ma skillshotów i sam pomimo tego że mam vipa używam darmówki która jest do pobrania w zakładce search scripts :)

PRAWDZIWY PRAWILNIAK MUSI PRZEKLINAĆ KURWA

Opublikowano

kata sinster blade lepsza.

ta z bol mods ma drop fps. sinster blade ma fajne dodatkowe funkcje więc ją polecam bardziej.

jak lubisz grać na gównie to czemu nie

temat - syndra, ori, cass

Opublikowano

Jak to pobrać? Wgrać w bola? :c

Pobierasz kopiując treść skryptu i wklejając zapisujesz z rozszerzeniem .lua , wrzucasz do folderu common w scripts i w bolu zaznaczasz go w custom scripts.

Opublikowano

A da ktoś skrypt do cassio z instrukcją instalacji?

Ja również mam problem z cassiopeia. Zaznaczam wbudowany skrypt, download, zaznaczam go w zakładce z pobranymi skryptami i nie działa. Nie pokazuje mi go nawet pod shiftem.

Opublikowano

kata sinster blade lepsza.

ta z bol mods ma drop fps. sinster blade ma fajne dodatkowe funkcje więc ją polecam bardziej.

napisz na pw a wyśle Ci paczke swoich skryotów (cracki). rttc czyli ryze i fajny zed działają na free. evadeeeee i reborn też chyba ;)

Po prostu nie umiesz wyłączyć lag circles, bo jesteś nubasem, który leci na defaultowym configu lolz.

@top