Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomocy chciałbym postawić serwer :)

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wam może na wstępie opowiem wam o mnie noto :

Nazywam się Mateusz

Mieszkam w Ptuszy (wlkp)

Metinem interesuje się 3 lata gralem na priv i pl mam wszystko obcykane

Ostatnio zaciekawilo mnie stworzenie własnego oryginalnego serwa

ale serwer Bylby inny od wszystkich znaczy mapy bronie wygląd to samo może inne nazwy :)

Lecz zawsze jest ALE nie znam się na tworzeniu serwa pliki stworzylby typek za hajs wiec to nie problem

lecz jak to jest z tymi maszynami i wgl chciałbym serwer na VPS bo taniej tylko nie na takim za 12 zl tylko za więcej

zależy mi na jak największych parametrach pomożecie polecicie może wytłumaczycie ?

Każda odpowiedz = Like :)

zakaz refow

Opublikowano

Zakupujesz maszynę vps, musisz zainstalować porty. Następnie wrzucasz pliki serwerowe do folderu /usr/home , baze danych do /var/db . Najlepiej wybierz system operacyjny freebsd. ;) Tak po skrócie, jeżeli coś więcej mogę pomóc, pytania to pw ;)

r3ePj8E.png

Opublikowano

na VPS pociągniesz +/- 80 osob także nie będzie to dla Ciebie opłacalne ponieważ:

- Na VPS mało osób będzie chciało grać

- Wynajem technika będzie Cię kosztowało dość sporo

Moja rada:

- Weź pożyczkę z banku +/- 4 k zł

- Zrób temat w dziale "Pomoc na serwerze" że zostaniesz sponsorem serwera dedyk zgłosi się jakiś typek z gotowymi plikami i będziesz miał % z IS i być może zwróci ci się kasa :D

24267682304344824194.gif

Opublikowano