Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Przerobienie tekstury

Bufalo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam nie znam się na ps,gimpie czy innym programie do obróbki zdjęć.

Dla kogoś to się na tym zna może się to okazać banalne i raczej takie jest :.

Chodzi o przerobienie tekstury z kanałem alfa to powinno ułatwić prace która polega na zmianie koloru pokażę na ss o co dokładnie chodzi.

tak wygląda oryginalna tekstura

tak została przerobiona

r]

mógł by mi ktoś wytłumaczyć, albo wskazać pomocny tutorial jakim można uzyskać taki efekt chciał bym, żeby było jak najbardziej profesjonalnie ;)

Gdyby nikt nie miał tutorialu, albo nie chciało sie tłumaczyć jak to zrobić dodam te tekstury do downloadu

czy dało by rade zapisać to w psd, który bym tylko otworzył i zmienił kolor na jaki mi pasuje ?.

Opublikowano

Z tego co mi się wydaje został tutaj po prostu zmieniony balans koloru. W Photoshopie robisz to na zasadzie- Obraz-Dopasowania-Barwa/Nasycenie

Dokładnie tak efekt bardzo fajny ;) dziękuje ci.

Mam jeszcze jedno pytanie czy dało by się teraz nie wiem jak to napisać znazać ten efekt np z kory drzewa gałęzi  ?

Opublikowano

Dokładnie tak efekt bardzo fajny ;) dziękuje ci.

Mam jeszcze jedno pytanie czy dało by się teraz nie wiem jak to napisać znazać ten efekt np z kory drzewa gałęzi  ?

Czyli chcesz użyc tego efektu tylko w konkretnym obszarze, a nie na całym obrazku? Nie wiem, czy dobrze zrozumiałam.

Opublikowano