Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie dot. strzelania

VasseK

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam takie krótkie pytanie

Czy jeśli strzelę w przeciwnika, i nie zabiorę mu w ogóle HP po czym żołnierz mówi - "Pocisk trafił, ale nawet go nie uszkodziliśmy"

mam szanse na zadanie mu jakichkolwiek obrażeń na uderzenie z innej strony (np. strzelałem w działo , zmieniłem na boczną ściane )

Jestem początkujący więc przepraszam za takie idiotyczne pytania - "uczę się"

Jeśli ktoś nie rozumie to przepraszam, ale nie umiem tego inaczej opisać.

graphic.png

Opublikowano

Jeżeli masz taki dźwięk to czyli, że nic mu nie zrobiłeś, a z kolei jak mówi o trafieniu krytycznym to coś mu zepsułeś np. działo czy gąsienice. 

Opublikowano

hmm... Jeżeli strzelałeś w przód czołgu to od boku POWINNO coś wejść. Ja kiedys MS-1 w dół wieży mausa za 7 się wbiłem ;)

Opublikowano

Poczytaj o pancerzu warstwowym. Jeśli przebiłeś 1 powłokę, a na 2 pocisk się zatrzymał, to wtedy mówi, że przebił, ale DMG nie widać. Przez to wielu nowych graczy uważa, że to jakieś bugi itp. Jedynym bugiem z tym związanym jest to, że wydaje zły dźwięk.

Opublikowano

Poczytaj o pancerzu warstwowym. Jeśli przebiłeś 1 powłokę, a na 2 pocisk się zatrzymał, to wtedy mówi, że przebił, ale DMG nie widać. Przez to wielu nowych graczy uważa, że to jakieś bugi itp. Jedynym bugiem z tym związanym jest to, że wydaje zły dźwięk.

Juri. Jemu chodzi o to, że strzelił i był dźwięk "dostał, ale nawet go nie zarysowaliśmy" czyli, że po prostu pestka nie weszła.