Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Inne] Rady dla nowicjusza :D

Gość Majoreq.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, jestem "zielonym" w grafice i chcę się dowiedzieć, od czego zacząć ;)

Pobrałem Photoshopa CS6 i niewiem, czym się zająć, żeby polepszać swoje zdolności (zerowe zdolnośći). Chciałbym, żeby doświadczeni graficy pomogli mi zacząć. Jeszcze, jakbyście mogli podać mi jakieś pomocne tutoriale ;)

Z góry dziękuję, za pomoc lajki ;D

Opublikowano

Tak jak Wredna napisała. Na początek zapoznaj się z programem, z jego interfejsem i dostępnymi opcjami. Do tego przydadzą ci się poradniki, których w internecie jest od groma.

1780114744926761191981.png

Opublikowano

może masz kolegę który może ci przedstawić program, przyjść do ciebie i pokazać co i jak?

Niestety nie. Moi koledzy to głąby, które umieją tylko w LoLa i CSa zagrać...

Opublikowano

Niestety nie. Moi koledzy to głąby, które umieją tylko w LoLa i CSa zagrać...

Nie wiem po co to odświeżasz, skoro udzieliłam wystarczającej informacji na twoje pytanie. Jak chcesz się czegokolwiek nauczyć, skoro nie wiesz nic, poza tym, jak wygląda główne okno Photoshopa. Podejrzewam, że nie wiesz na jego temat więcej niż 1% i na temat jego wszystkich opcji. Poradniki mają Ci uzmysłowić, co ten program potrafi, a tutaj już nie ma konkretnych kryteriów wyboru. Każdy tutek czegoś uczy, innej opcji, efektu, sposobu na wykonanie czegoś.