Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Postać do pve/pvp

Gandern

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem zielony na temat tej gry więc kieruję się do was jaką postać mi polecicie żeby nią zacząć grę. Fajnie żeby przyjemnie się nią expiło ale żeby w pvp nie padała na 2-3 strzały tylko potrafiła sobie poradzić z każdym no i żeby była z chęcia braną do pt/insty myślałem nad asasynem ale nie wiem czy spełnia te wymagania więc pomóżcie

gQSkfLC.png

Opublikowano

To znaczy nie zależy mi bardzo na pt tylko żeby nie było czegoś takiego że mnie nie wezmą bo mam słabą klasę postaci która nic tam nie zrobi

gQSkfLC.png

Opublikowano

Odpowiadając tak jak w masie innych topiców o tym samym: Jeśli chcesz postać bijącą na zasięg to polecam Sorcerera / Czarownika...Czarodzieja. Ewentualnie Inżynier idący w Gunnera - Strzelca (też prosta postać bijąca na zasięg) albo również z Inżyniera Etertech bijący magicznie wręcz. Jeśli chcesz typową postać melee z dużą ilością HPka i ładnym DMG (jeśli ogarniesz na czym polega gra tą klasą) to polecam Gladiatora. Jest dużo tańszy w utrzymaniu od poprzednich klas, które wymieniłem ale nie będzie miał aż tak dużego DPSu.

• 2 tygodnie później...
Opublikowano

a mnie się wydaje że jaką by nie wybrał jak ją umiejętnie rozwinie i wyposaży to będzie śmigał i na pvp i na mobach

Nowicjusz
Opublikowano