Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Dyskusja.Trade system?

FMS aka eSej

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W sumie im to nie na ręke jest bo gracz który konczy gre definitywnie rozda rt itemy albo postprzedaje po taniości. Wtedy nie będzie potrzeby kupowania rt, ale jako gracz full mp jestem za :D

Opublikowano

Szczerze mówiąc nic bym nie zmieniał. Gram w tą grę od kilku lat i trochę się namęczyłem żeby nazbierać bronie za rt nie wydając na to ani grosza.

Z drugiej strony będzie możliwe zdobycie tych broni dużo szybciej. Tylko ciekawe czy ktoś kupi za rt poulepszane bronie za mp na +7/8/9

Opublikowano

nie bedzie mozna handlowac bronmi za mp ;) wsumie ja za swojego predatora chce predatora cupon i potato prime jest to limitowana bron .Trade system jest mi bardzo pod reke poniewaz duzo itemkow moge podostawac w gifcie albo cos ;D.Moim zamiarem jest uzbieranie full seta musashi to jest moje nie spelnione marzenie ;c

Opublikowano

Na oficjalnym forum MicroVolts znajdują się już oferty itemków na sprzedasz.

1.

http://forum.microvolts.com/forum/showthread.php?86034-PRE-TRADE-THREAD

2.

http://forum.microvolts.com/forum/showthread.php?87028-Suggestions-for-the-trade-system.

Słyaszałem od właścicieli gry żę Trade System ma pojawić sie w ciągu 1-3 miesięcy i ma być "niezawodny".

76561198102300375.pngAddFriend.png

Opublikowano

Ten Trade System ma być taki , że wymieniamy się itemami a nie , że dajemy za jakiś item RT lub MP . Bo ktoś dawał screena w jednym temacie z updatem.

nostaleh.png
Opublikowano