Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Błąd przy kompilacji game

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie , zaznaczam ,że jestem nowicjuszem w kompilacji game , a więc przejde do tematu

Chcę skompilować mainline przez komendę gmake ku mojemu zdziwieniu na czystym source wyskakuje błąd :

494511403179536263597.jpeg

gdyby ktoś mógł mi z tym pomóc bylbym wdzięczny i na pewno się odwdzięczę.

393.jpg

Opublikowano

Przejdź z katalogu w którym jesteś do ../../Extern/include/boost/concept/detail i sprawdź czy plik istnieje. Jeżeli nie być może masz za nisko ułożony katalog w którym jest kod np "/home/src" i makescript próbuje przejść do katalogu który nie istnieje. Innym rozwiązaniem jest znalezienie w "Makefile" ścieżki do boosta i ustawienie jej na sztywno  np z

# boost
INCDIR += -I../../../Extern/include/boost

na

# boost
INCDIR += -I/ścieżka/do/Extern/include/boost

64562221938.png

Opublikowano

@IceShiva Udało się wczoraj zdobyć source binki novaline ale nie potrafię tego skompilować. Napisałem do Jacha ale on nie odpisuje, jeśli wiesz jak proszę o pomoc. Najlepiej na PW.

Opublikowano

Pobierz msvc 2012/2013 oraz msvc 2008 odpal projekt w msvc i każdemu projektowi ustaw toolset na vc_80 skopiuj folder extern z katalogu dev do novaline i skompiluj. Jak będziesz miał problem napisz tutaj błędy lub na pw.

64562221938.png

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

Dzięki panowie za radę próbowałem to skompilować ,ale po h*** błędów i nie idzie. Dzięki za wysiłek ja się biorę za innego game

393.jpg

Zarchiwizowany