Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

FIFA 14 pomozecie?

newil1320

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Co za głupie pytanie.Metodą prób i błędów lub możesz mieć wrodzoną umiejętność gry,ja np gram od 12 lat w fifę i w tydzień doszedłem od 10 ligi do 1.Pograsz trochę to zobaczysz że to jest łatwe ;)

Nic tu nie będzie !!!

Opublikowano

kurde dzis o 12 dostalem fife 14 i gralem z 3 godziny  i wrocilem teraz z nadworu gram i nawet do bramki przeciwnika dojsc niemoge a obrona tym bardziej;/

Opublikowano

AJajaj.. to ja CI trochę rozwinę proces nauki ;-)

Zacznijmy od formacji którą będziesz stosował. Ja osobiście polecam Ci 4-1-2-1-2. Jest to formacja zrównoważona, jeżeli dobierzesz odpowiednio zawodników to naprawdę znajdziesz w każdym miejscu zawodnika do podania. Formacja zawiera 2 zawodników co jest opcją zarąbistą ;) Dalej masz ŚPO - z dobrymi strzałami z daleka - bajka. LP/PP to skrzydła które są lekko szerzej rozstawione niż PS/LS które blisko wspomagają napastnika. ŚPD - Wspomaga bardzo obronę (Np. pracowitość w ataku - słabe w obronie duże). Obrona no to wiadomo ;)

Jak nauczyć się grać?
Rozpocznij karierę drużyną którą kibicujesz ja np. wybiorę Fc Barcelonę bo jej kibicuje i że tak powiem wiem jak oni grają. Grasz na poziomie Początkującym (NIE AMATOR NIE)I po x meczach kiedy będziesz wygrywał spokojnie ta 3/4;0 i będziesz sobie radził jak na amatorze (Czyli nic Ci nie będą robić) zwiększasz poziom. Jak dojdziesz do Klasy światowej - Witamy w 2 lidze na Ultimate Team.