Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno nowego komputera - Z waszą pomocą!

S0L1D3R

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Mam w planach kupno nowego komputera.

Niestety, nie znam się na tym na tyle dobrze, aby samemu znaleźć odpowiednie komponenty.

Dlatego proszę was o złożenie (Nie fizyczne) dla mnie komputera.

Moje wymagania:

- Możliwość przyszłych modernizacji (Nowa karta graficzna, dysk. Etc.)

- Wydajny nawet podczas nagrywania różnych gier komputerowych (Minecraft, Bf3 i innych gier).

- Ładnie wyglądająca obudowa (Nie musi być to cudo za 500zł. Wystarczy mi nawet tania, byleby pasowała do zestawu.)

- Wydajność w grach. (Np.: Żeby taki Battlefield 3 oraz Assassin's Creed 4 chodziły przynajmniej na średnich ustawieniach.)

- Minimum 4-rdzeniowy.

- Strona (Gdzie będę mógł zamówić gotowy, przetestowany i w pełni sprawny komputer - Po złożeniu), gdzie będę mógł łatwo dokonać zakupu.

- Części mogą być używane bądź nowe. Byleby miały gwarancję oraz zaufanego sprzedawcę.

Mój budżet:

Mogę wydać 1800zł. Ewentualnie 1900zł - Ale musiałaby to być duża różnica w wydajności itp.

Mam nadzieję, że moje wymagania i budżet ze sobą współgrają.

Jeżeli jest odwrotnie, to nie "hejtujcie" mnie, tylko podpowiedzcie co i jak.

PS: Jeżeli możecie, podawajcie linki :)

Pozdrawiam i dziękuję

S0L1D3R

Cześć!

Jeżeli odpowiedziałem akurat w tym temacie, którym się interesujesz lub sam go założyłeś to wiedz, że dopóki nie rozwiążemy problemu, zagwozdki, czy po prostu nie rozwiejemy Twoich wątpliwości będę śledzić ten temat.