Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[NFS TR] Lagi

KowbojPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupiłem pare miesięcy temu The Runa,którego zgubiłem i dzisiaj znalazłem.Po instalacji włączam grę - ścinki przy dźwiękach,lagi przy jeździe (takich lagów jeszcze nie miałem :P)..O co chodzi ?

Sprzęt :

Procesor : AMD 64X2 Dual Core Processor 5000 +   2.61 GHz

RAM : 4GB

System : Win 7 Home Premium 64 bit

Karta Graficzna : GeForce GTX 650 Ti

Rozdzielczość : 1280x1024 60 Hz

Opublikowano

2.61 GHz nie znam się bardzo dobrze na kompach ale taki procek to nie za wiele i może on być przyczyną ścinek

Wymagania gry : 
Quad Core i5 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1024 MB (GeForce GTX 560 lub lepsza), 18 GB HDD, Windows Vista/7

wagner.jpg

MPC Racing team | MPC Champion | Blue member

Opublikowano

2.61 GHz nie znam się bardzo dobrze na kompach ale taki procek to nie za wiele i może on być przyczyną ścinek

Wymagania gry : Quad Core i5 3 GHz, 4 GB RAM, karta grafiki 1024 MB (GeForce GTX 560 lub lepsza), 18 GB HDD, Windows Vista/7

Ale minimalne spełnia ;)

Procesor: Core 2 Duo 2.4 GHz

@KowbojPL

Zmień ustawienia poziomu detali na niższe i ew. zmniejsz rozdzielczość do 800x600.

Nie wiem jak u Ciebie ze sterownikami, więc polecam zaktualizować te od karty graficznej i directx.

HB5fLf7.png

Opublikowano

Ale minimalne spełnia ;)

@KowbojPL

Zmień ustawienia poziomu detali na niższe i ew. zmniejsz rozdzielczość do 800x600.

Nie wiem jak u Ciebie ze sterownikami, więc polecam zaktualizować te od karty graficznej i directx.