Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Technik, quester, webmaster, forum admin.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tw6j1PI.png

Cześć i czołem. Jestem Tomek, mam 17 lat i interesuje się administracją serwerów metin2 oraz systemów unix/*bsd. Jestem również programistą php, asp.net i LUA (questy).

xA3Pevp.png

Administracja serwerami metin2

Popularne bycie 'technikiem' - właśnie to. Edytowanie wszystkich dostępnych rzeczy, binarnego pliku serwera oraz późniejsza jego kompilacja, dodawanie, edycja przedmiotów, questów. Tworzenie patchów na game; ogólne wykonywanie poleceń właściciela czy osób upoważnionych.

Administracja serwerami *BSD

Najlepiej, żeby była połączona z administracją serwem metin2. Dbam o serwer dedykowany - bezpieczeństwo, hardening, krytyczne (bądź też nie) aktualizacje to moja robota.

Webmaster

Znam języki programowania asp.net oraz php. Koduję szablony i pojedyncze funkcje. Prace wykonuję na bazie danych MySQL. Piszę aplikacje dla forów - głównie IP.Board - panel gracza w którym tworzy się postać przed wejściem na serwer? Żaden problem. Rynek na forum na którym podbija się przedmioty i/lub kupuje teraz? Nie ma sprawy. I wiele innych.

Quester

Zajmuje się też tworzeniem questów, tutaj chyba nie ma nad czym się zbytnio rozpisywać.

GM

Znam komendy, nie bawię się rangą, sumiennie wykonuje swoje obowiązki, mogę składać raporty z wykonywanej pracy na serwerze, przy karach stosuje się do regulaminu i swojego mózgu.

4lfxeub.png