Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Czapka z daszkiem - pytanie

Bonyfasyin

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, nie znam się na czapkach bo rzadko w nich chodzę, ale ostatnio w sklepie znalazłem czapkę która mi się spodobała i ją kupiłem ( za 50 zł ), nie wiem jak ludzie mnie widzą, u mnie w mieście dużo ludzi w takich czapkach chodzi, mi się bardzo podoba, oto ona: http://futbolowka.pl/photos/czapka-z-daszkiem-nike-daybreak-cap-257859-100-1465147795.jpg ogólnie to większość młodzieży chodzi w takich raperskich czapkach         http://bzp.sklep.pl/pol_pl_Czapka-New-Era-New-York-Yankees-League-Basic-Varsity-Purple-White-4053_1.jpg ale jest bardzo dużo ludzi którzy chodzą w takich co ja mam, nie wiem czy nie wyglądam w niej wieśniacko czy coś... nie znam się na modzie i dlatego się pytam, czy te czapki jak ja mam są modne ? Bo dzisiaj kolega mi powiedział że wyglądam jak wieśniak w tej czapce xD powiedzcie mi co wy sądzicie na ten temat, mi się bardzo podoba ta moja, nie chce raperskiej, ja chcę sportową taką jak ja mam.

Opublikowano

Jak na czapke za 50zł to dość fajna.

A wieśniacko to wygląda ta dzieciarnia z kasą od rodziców co lata w fullcapach itp, ja mam czapke nike 90stke i nie narzekam, zwykłe czapki o wiele lepsze od tych ''raperskich'' ;p

Opublikowano

Jak na czapke za 50zł to dość fajna.

A wieśniacko to wygląda ta dzieciarnia z kasą od rodziców co lata w fullcapach itp, ja mam czapke nike 90stke i nie narzekam, zwykłe czapki o wiele lepsze od tych ''raperskich'' ;p