Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Serwer Bukkit jak dodać admina?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wiem, wiem że temat był dużo razy (chyba) rozpoczynany ale chodzi o mianowicie admina na serwerze bukkit minecraft. Mam 5-ciu kolegów i ja z nich najbardziej znam się na kompie ale z nich, kazali założyć serwer i będziemy tam grać. Ale o to chodzi że nie mogę siebie dodać do admina. I proszę o wyrozumiałość zakładam serwa dla siebie. Nie znam się za bardzo na notepadzie, grupach czyli moderator, admin i jeśli ktoś mógłby powiedzieć jaki jest uproszczony sposób lub przygotować dla mnie (ale nie bierzcie tego tak że cytuje: tak ja mu zrobie a on se tyko skopiuje) bo tak chciałbym tylko że już mam permissionsEX i nie jestem zorientowany w tych rzeczach. Nie odsyłajcie mnie do filmów na yt i poradników bo widziałem i dalej nie kapuje o co chono... Z góry Dzięki.

Opublikowano

Powiadasz że nie masz konsoli, więc musisz zrobić tak byś ją miał, bo to podstawa.

java -Xms512M -Xmx1024M -jar craftbukkit.jar -o false
PAUSE

1. Powyższy kod zapisujesz w pliku pod nazwą "run.cmd" (ważna końcówka .cmd).

2. Przerzucasz to do folderu z bukkitem

3. Nazywasz silnik bukkita tak jak w powyższym kodzie, czyli "craftbukkit.jar".

4. Odpalasz plik "run.cmd".

Powinieneś mieć wtedy konsole. Teraz wpisujesz w konsole "/op <twoj nick>", no i powinnieneś być administratorem.

CHYBA, że ten serwer nie jest na twoim komputerze to ten poradnik możesz sobie odpuścić.

Nowicjusz
Opublikowano

A czy ty masz wg serwer?!

Jesli tak to tak: