Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ]Początki w Jungli

WuziuETX

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej!

Jestem początkującym graczem League of Legends. Mam do Was pytanie, mianowicie czy mogę już na 15 levelu próbować swoich sił w jungli? Jeśli tak to poradźcie mi jakąś fajną, łatwą i w miarę mocną postać dla początkującego junglera. Dajcie mi jakieś rady jak grać  itd.

Pozdrawiam serdecznie! :)

Kolejny "Lol'owiec" a co... ;)

Tylko narazie 21 lvl :3

Opublikowano

Jasne ! 

Jak masz jakieś umiejętności to możesz od początku :).

Dla bardziej zaawansowanych polecam Kha'Zixa, lub WuKonga, ale dla Ciebie to musi być postać z :

- Dużym dmg,
- Najlepiej z healem,
- I musi być mobilna.

Jak na razie polecam Mastera Yi. Na YT dużo jest poradników co maxować, jak go budować.

Pozdrawiam.

Jeżeli nie potrafisz wykorzystać
każdej danej Ci chwili,
to nie zasługujesz na ani jedną
dodatkową sekundę.

Opublikowano

Dzięki wielkie! :) Spróbuję nim coś pograć. Jakieś jeszcze postacie takie naprawdę dobre do Jungli?? :)

Kolejny "Lol'owiec" a co... ;)

Tylko narazie 21 lvl :3

Opublikowano

Warwick, bardzo łatwy do ogarnięcia, dobra pasywka (lifesteal daje) no i ogółem szybka jungla oraz proste gangi (6+)

f1a327ea2f.png

Opublikowano

Warwick, bardzo łatwy do ogarnięcia, dobra pasywka (lifesteal daje) no i ogółem szybka jungla oraz proste gangi (6+)

jak ktoś zamiast gank napisze ganG to kurwy nie gankuje, ja pierdole jest błąd który bardziej wkurwia?

graphic.png

Opublikowano