Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Champ] ADC dla żółtodzioba

The Kmwp

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Mam problem, otóż gram od trzech miesięcy w LOL'a i nie potrafię za nic w świecie grać ADC. Wszyscy mi mówią, że są papierowi i najwyżej umieją tylko walnąć. Prosiłbym abyście mi polecili niezłego oraz łatwego do opanowania ADC. 

Pozdrawiam

signature@500625643@eu@34@1@110110001001001110110100110110110110100001@01111010000@pl@0.png

Aż tak słabo? :P

Opublikowano

Miałem i mam do tej pory problem z ogarnięciem ADC :D
Polecam Caitlyn :)

+ dobra pasywa

+ (E) ucieczka jak i próba doskoku do przeciwnika

+ (W) pułapka, dobre na junglera z enemy, gdyby przypadkiem nie chciał by wpaść z wizytą. Dobra także na linii, bo stunuje przeciwnika

+ (Q) duże obrażenia na dużą odległość
+ ultimate duża odległość użycia, dobre do wykończenia przeciwnika :)

Ale nie aż tak ważna jest postać, lecz dobre ustawianie się naszą postacią. Najważniejsze jest prawidłowe ustawienie się podczas team fightów.

...

Opublikowano

Może nie prosty ale dobry jest draven, a obrażenia w wysokości 1000 są imponujące jedyny minus to kiepska ucieczka

"Niewidzialne ostrze niesie śmierć"

„Pogódź się z cieniem... lub zgiń w ciemnościach.”

Opublikowano