Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zmiana zawodu, rok w plecy..

Mateczq

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć wam,

sprawa wygląda następująco, jestem elektromechanikiem  w 1 kl. szkoły zawodowej, byłem na kursie i jednego przedmiotu nie zaliczyłem, było strasznie trudno,ciągle się uczyłem a i tak nie dałem rady (ponoć to pestka przy tym co ma być w 2 i 3 kl)  wkurzają mnie też praktyki bo jestem u prywaciarza, muszę chodzić w wtorek, środe i sobote (6h,6h,5h), dostaję 135zł wypłaty... Jeśli teraz zdałbym poprawke z kursu a w 2kl. nie zdałbym przenoszą mnie do 1 kl,  myślałem żeby olać już ten rok (chociaż w szkole wszystko zaliczone) i pójść do innej szkoły na mechanika gdzie mam pewność,że zdam normalnie, tam nie ma kursów itp... Zresztą, nie podoba mi się ten zawód + praktyki przez całe ferie, połowe wakacji i ogólnie lipa, na mechaniku miałbym praktyki szkolne raz w tygodniu, bez soboty. Cztery dni w szkole...

Jak doradzacie, próbować dalej czy się przepisać na mechanika i mieć rok w plecy ?

Opublikowano

Wiesz tak się składa, że ludzie mówią, że studia są wylęgarnią bezrobotnych i w ogóle, ale to nieprawda. Tak naprawdę jeśli masz troche oleju w głowie to jak pójdziesz na studia i będziesz się rozwijał to znajdziesz dobrze płatną pracę. A zawodówka? Po zdaniu masz tylko 1 (słownie - jeden) zawód do wyboru. Więc polecam ci olanie zawodówy, pójście do LO a później na studia.

Opublikowano