Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie serwera - potrzebna pomoc

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Jakiś czas temu pomyślałem sobie o stworzeniu serwera mt2. Mam świetny, wręcz genialny nie skromnie mówiąc pomysł na jego przerobienie. Z zawodu jestem animatorem i grafikiem 3D, więc ten serwer mógłby być naprawdę unikalny. Jednakże...

Od ponad 3 tygodni przetrząsam internet w poszukiwaniu odpowiednich tutoriali. Już nawet nie wiem ile GB serwerów i klientów pobrałem w tym czasie, a wszystko okazało się niewypałem - Dlaczego?

Szukam nowszych plików, najlepiej z 40k. Jednakże jak znajdę jakiś temat, to tam jest tylko kilka pliczków, które się wrzuca na gotowy już serwer, albo ludzie dają kilka plików do klienta, zamiast gotowego i sprawnego klienta pod serwer, który udostępniają, albo wlg niedziałające linki... tego typu problemy. Koniec końców, gdybym chciał postawić serwer na nowszych plikach, to bym musiał zaczerpnąć pliki od kilku różnych autorów... A nie jestem jeszcze aż tak ogarnięty w temacie, żeby sobie samemu poradzić. Do tej pory tutoriale również nie były dla mnie doskonałe, bo albo czegoś brakowało, albo były niejasne.

I teraz moja prośba - Czy mógłby ktoś stworzyć/wrzucić tutorial + wrzucić działający serwer (najlepiej gotową maszynę) z plikami 40k lub ew z roku 2013 + działający klient pod niego? Byłbym naprawdę bardzo wdzięczny. Nawet na tyle, że odwdzięczając się będę udostępniać tutaj modele broni i zbroi własnej roboty + oczywiście wiele innych rzeczy, których dotyczy grafika.