Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

maciekl15

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na początek mówię że jestem zielony w podkręcaniu. smile_prosty.gif

Chciałbym podkręcić procesor od 4 Ghz do max 4.5 Ghz.

Widziałem, że płyta główna daje automatyczne podkręcenie ale nie jestem pewien czy to starczy.

Procesor:
Intel Core i7-4770K

Chłodzenie:
Thermalright HR-02 Macho Black White

Płyta główna:
Asrock Z87 Extreme4

Karta graficzna:
Gigabyte GeForce GTX770 4GB

Opublikowano

Ile podkręcisz zależy od sztuki. Sądzę że staniesz na 4.3ghz.(ale trzymam kciuki, byś miał dobrego cepa :D)

Wbij 1.36V na rdzeń i podbij taktowanie na 4.4ghz.

Jeżeli wyskoczy 0x124, zmień na 4.3ghz. Jeżeli nie będzie sadziło bsodami, to bardzo możliwe że to max, wtedy można zbić napięcie, a dalej się oceni.

Pamiętaj by samemu zmieniać napięcie, auto strasznie podnosi napięcie(a 1.36v nie powinno się przekraczać)

ghz, zmieniasz poprez mnożnik(multipler), napięcie to vcore. Ogólnie polecam wygooglować jakiegoś tutka, bo jest tego masa.

gpu nie kręć :)

Opublikowano

Nie wiem, nie ufam asrockowi. Ale możesz ustawić tylko napięciem sam dyryguj. 1.36V to bardzo duże napięcie które możesz spokojnie utrzymywać na 24/7. Uniwersalnie powiedziałem abyś ustawił, potem sobie je zbijesz.

Auto przy 4.4ghz może ci wbić nawet na 1.42 i więcej, dlatego jest to niebezpieczne.

Opublikowano