Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pierwszy Longboard

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej. Mam zamiar kupić sobie swojego pierwszego longboarda. Ogólne obeznanie z deskami mam, ponieważ kiedyś jeździłem sporo na zwykłej desce oraz snowboardzie. Nie znam się kompletnie na longboardach. Na początku myślę o zakupie deski do jazdy miejskiej, by trochę zaznajomic się z tematem, a dopiero później zainwestowac może w coś do downhillu. Mój wzrost: 180cm, budżet około 500-600zł.

1366981151-U331881.png
By Vanosz

|Ex Moderator League of Legends | Ex Moderator Duel of Champions | MPC Gold Member |

Opublikowano

Nie znam się na tyle aby doradzić ci coś konkretnie dla ciebie, ale podsyłam link do deski którą ja kupiłem i była to moja pierwsza deska. Polecam i to bardzo, jest dość uniwersalna nadaje się do jazdy po mieście jak i do slidów. Marki Madrid która jest chyba najlepszą firmą produkującą longboardy.

http://www.snowboard-zezula.cz/longboard-madrid-trance-plastic/pn-53011#popis-zbozi - Możesz poszukać w polskich sklepach

Opublikowano

Nie znam się na tyle aby doradzić ci coś konkretnie dla ciebie, ale podsyłam link do deski którą ja kupiłem i była to moja pierwsza deska. Polecam i to bardzo, jest dość uniwersalna nadaje się do jazdy po mieście jak i do slidów. Marki Madrid która jest chyba najlepszą firmą produkującą longboardy.

http://www.snowboard-zezula.cz/longboard-madrid-trance-plastic/pn-53011#popis-zbozi - Możesz poszukać w polskich sklepach