Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w sprawach oszukiwania w grach i chciałbym się zapytać jak się obsługuje Bola ?

Wszystkie skrypty mam, oczywiście do Ryze + Perfect Ward i hidden Objects.

Problem jest w tym że nie wiem co mam zrobić aby to działało, mam włączyć najpierw grę i potem BoLa czy odwrotnie ?

Proszę o pomoc :)

Opublikowano

Włączasz BoLa>zaznaczasz skrypty>włączasz grę. ;>

Skrypty konfigurujesz klawiszem shift podczas gry.

Załączam BoLa/Skrypty mam pobrane ale nie są zaznaczone ptaszkiem, nie wiem czy to istotnie/włączam grę w oknie/ piszę że BoL pomyślnie się połaczył z grą/ Gra w oknie bo bez tego nie szło nic/ I w grze nie mogę nic edytować shifty etc. 

Możliwe że coś źle robię albo zła wersja BoLa bądź trzecią opcją jest to że darmowy bol będzie od 26 jak to napisał kolega wyżej

Opublikowano

Załączam BoLa/Skrypty mam pobrane ale nie są zaznaczone ptaszkiem, nie wiem czy to istotnie/włączam grę w oknie/ piszę że BoL pomyślnie się połaczył z grą/ Gra w oknie bo bez tego nie szło nic/ I w grze nie mogę nic edytować shifty etc. 

Możliwe że coś źle robię albo zła wersja BoLa bądź trzecią opcją jest to że darmowy bol będzie od 26 jak to napisał kolega wyżej

Musisz zaznaczyć, dać download>przechodzisz do drugiego okienka>ponownie zaznaczasz>włączasz grę.

w tym momencie skrypty będą dostępne w grze.

Btw BoL może nie działać dla free userów jeszcze przez jakiś czas.

Opublikowano