Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Dodatki na serwer.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie, mam pytanie tak jak w temacie. Zrobiliśmy sobie z kumplami serwer, wykupili hosta na 15 slotów,

podzieliliśmy się na gildie i gramy 4fun + później na pukty do czegoś a 'la ranking, żeby była konkurencja.

• I tutaj pytanie do was, bardziej doświadczonych graczy. Co można zrobić, żeby być od nich lepszym? Chodzi mi o jakieś mechanizmy, które coś ułatwiają, typu stowniarka. Nie znam się na tym kompletnie - podsyłajcie wszystko, co jest pomocne i co znacie.

• Poza tym - jakich cheatów używać poza x-ray texturepackiem i speedhackiem z cheatengine? Coś, co pomaga w grze, ale jest ciężkie do zauważnie, do samo co do PvP, ale musi być ciężkie do zauważenia.

Piszcie, będę bardzo wdzięczny za pomoc + polecą like i +, jeśli będzie wszystko sensowne :D

PS

Pytanie: Kumpel wgrał ostatnio antycheata jakiegoś - plugin. Da się to jakoś ominąć, żeby móc nadal kopać na speedhacku z cheatengine?

WERSJA 1.7.9

123

Opublikowano

Pobierz Huzuni, to taki klient do Minecrafta, który ma wiele opcji do cheatowania między innymi kill aura itp.

Tam są 2 typy kill aury, jedna to taka, że bijesz każdego, nawet jeżeli go nie widzisz i druga taka, że atakuje tego kogo widzisz.

Polecam tą 2 opcje, ma też inne dodatki tylko nie pamiętam jakie.

AntyCheat nie działa na kill aure, działa na np. speed hack, high jump i takie, które zmieniają pozycje twojej postaci w nielegalny sposób, oczywiście kill aura się do tego nie zalicza.