Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

chłodzenie wodne

taner170

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,zastanawiam gdzie np. Zalman LQ315 i im podobne ma pompę i rezerwuar? i jak jest z dolewaniem płynu chłodzącego(jak czesto)

zastaniawiam sie nad kupnem wodnego systemu chłodzącego ale jestem w tym temacie zielony...

Opublikowano

Jeśli chodzi Ci o takie coś;

http://www.amazon.co.uk/dp/B00AF1AAGI/ref=asc_df_B00AF1AAGI18912381?smid=A1HVS4RF533X76&tag=10391-twengauk-21&trash=&linkCode=df0&creative=22218&creativeASIN=B00AF1AAGI&ascsubtag=03tpn537ba66673b03588356

To jest pseudo chłodzenie wodne, dla zielonych dobra forma rozpoznawcza przed pierwszym kupnem prawdziwego LC.

W owym chłodzeniu poleca się od razu zmianę płynu na coś porządnego bo oryginalne to wiadomo jakością nie grzeszą.

Jak sam napisałeś 'gdzie jest pompa i rezerwuar' tego tutaj nie ma. To działa na podobnej zasadzie jak chłodnica w aucie. Ogółem LC kosztuje około 1k (używane części) oraz ~ 2500zł jeśli chodzi o nowe. Na tym forum raczej nikt Ci owego nie złoży bo prawdopodobnie nikt się na tym nie zna :).

graphic.png
Opublikowano

Zwyczajny gotowiec z blokiem wodnym, rurkami i chłodnicą o słabej wydajności.

Za 300zł to już lepiej AC robić, niż LC na które trzeba wydać 1k minimum.

Nic tam nie dolewasz, montujesz i działa.

436951440626370320491.png

Opublikowano

Istnieje możliwość rozbudowania tego układu?Mam na myśli dodaniu w przyszłości pompy i innych komponentów.

Zarchiwizowany