Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem z Bol'em

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. A więc mam pewien problem z bolem. Otóż na samym wstępie mówię że jestem kompletnie zielony w sprawach bola jak i komputerowych więc przy odpowiedziach prosiłbym o szczególne zwrócenie uwagi na sformułowania których mogę nie zrozumieć. Spokojnie, odwdzięczę się sporą ilością +. 

A więc tak. Ściągnąłem bola z oficjalnej strony "

http://botoflegends.com/

"

Lecz był tego typu problem ze wyskakiwał mi błąd "Falied to download"

Próbowałem pogrzebać w %appdata% ale tam nie znalazłem folderu z Bol'em więc postanowiłem poszukać na forum bol'a  i znalazłem ten oto poradnik " 

http://botoflegends.com/forum/topic/2189-solutionsfailed-to-download-could-not-find-dll-errors-and-bol-studioexe-has-stopped-working/?p=26381

"  i ściągnąłem nową paczkę wyglądającą bardzo podobnie. Ściągnąłem  8ju1jf.jpg i tutaj problem z "falied to download" zniknął. Wyskoczyło okno do zalogowania się, no to wszedłem zarejestrowałem się i wpisując passy tym razem wyskakuje falied login. Robiłem trzy konta i dalej nic, poprosiłem kolegę co ma konto w bol'u o udostępnienie mi swojego i wpisując jego passy również wyskakuje błąd. Jemu działa normalnie. Moja paczka wygląda tak : rvv3uj.jpg