Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kilka pytań

KatulaLoL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

WIęc mam kilka pytan z jakiej linii najlepiej carrowac:jestem początkującym więc jaką najlepiej mainowac nie gram bota najlepsze postacie aktualnie oraz runy na mida,topa,jungle

Opublikowano

Największą możliwość kontroli przeciwnika oraz pomocy swojej drużynie masz w jungli. Niestety gra w niej wymaga o wiele większego skupienia, a także pamiętaj, że od junglerow najwięcej się oczekuje. Musisz wiedzieć gdzie aktualnie najbardziej opłaca się zgankowac, znać timery na buffy, smoka, śledzić posunięcia przeciwnego junglera itd.

1366981151-U331881.png
By Vanosz

|Ex Moderator League of Legends | Ex Moderator Duel of Champions | MPC Gold Member |

Opublikowano

WIęc mam kilka pytan z jakiej linii najlepiej carrowac:jestem początkującym więc jaką najlepiej mainowac nie gram bota najlepsze postacie aktualnie oraz runy na mida,topa,jungle

Runy zależą tak naprawdę od danej postaci, nie zrobisz mida/topa pod każdą postać.

Najlepiej carrować? To zależy od osoby która gra na danej linii i jej umiejętności.

Co do runek to możesz podpatrzeć od 'profesjonalnych' graczy.

http://www.probuilds.net/
Opublikowano

Shyvana, lee, master na jungli teraz są najsilniejsi. Ale chcący grać na jungli musisz ogarniać timingi, gdzie enemy jungler zaczynal, ogarniać smoki, wiedzieć kiedy smite'ować. Praca junglera jest strasznie niewdzięczna i wymaga  dużo skupienia :p

Zarchiwizowany