Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Kupno telefonu.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Chciałbym zmienić sobie telefon. Telefon musi być z androidem, budżet wynosi około 750 zł (jak lekko przekroczy to nic się nie stanie)

Telefon chcę nowy i ma on służyć do rozrywki :P Żeby gierki się nie zacinały.

Nie znam się na telefonach, więc mi doradźcie.

Sony Xperia L ~ 725 zł - ma on 1 GB RAM i dwurdzeniowy procesor 1 GHz

Alcatel OT-7041D POP C7 ~ 490 zł ma 0.5 GB RAM i czterordzeniowy procesor 1,3 GHz

Telefon tańszy o 220 zł, a ma o wiele lepszy procesor. Czyżbym płacił tylko za firmę?

Czy może jest tak jak z procesorami w kompie z AMD i Intel, Intel ma mniej GHz, a jest wydajniejszy?

Doradźcie mi jakiś telefon :P

Opublikowano

Czemu dajesz mu linki do telefonów, które nadal są w Chinach? Wiesz jak wygląda kupno takiego i jakie dodatkowe koszty możesz ponieść? 

Co do tematu, poszukaj sobie np. Xperii T używanej, wg. mnie telefon bardzo dobry. ;)

Nówki też znajdziesz, ale rzadko. Ew. Xperia J, też miałem z nią styczność.

Galaxy SII też może Ci się spodobać.

1352970251-U713459.png

By Maxiu
"Because limits, like fears, are often just an illusion"

Opublikowano

Czemu dajesz mu linki do telefonów, które nadal są w Chinach? Wiesz jak wygląda kupno takiego i jakie dodatkowe koszty możesz ponieść? 

Co do tematu, poszukaj sobie np. Xperii T używanej, wg. mnie telefon bardzo dobry. ;)

Nie są w chinach, sprzedają z polski.. Jakie dodatkowe koszty? O czym mowisz..

1373637009-U477327.png

Opublikowano