Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc w założeniu farmy cashmakerów od 0 dla początkujacego.

Nikczemniuk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Jako, że jestem nowy to na wstępie się przywitam :)

Gram w tibie od kilku lat, zawsze uczciwie i bez bota ale jako, że męczy mnie powoli sytuacja biegających wszędzie cashmakerów a cipsoft zdaje się nic sobie z tego nie robić postanowiłem, że może jak też się pobawię w bocenie i wyciągnę z tego jakiś profit.

Chciałbym założyć od 0 farmę 10 może więcej botów na osobnym laptopie. Jako, że w temacie botów nie mam żadnej wiedzy chciałbym byście mi doradzili jak się do tego zabrać.

Oto jakie mam oczekiwania:

-Chciałbym by bot działał na tyle dobrze, że na starszej generacji i5 da radę bez problemów uciągnąć naście postaci jednocześnie, -Zależy mi tylko na zdobywaniu gotówki a cashmakerzy to będą knightci.

-Jako, że nie mam w tym żadnej wprawy szczególnie na początku chciałbym mieć możliwość skorzystania z jak największej ilości gotowców.

-Wszystkie postacie będą zaczynać na facc.

Po krótce chciałbym byście mi zarekomendowali mi jakiego bota najlepiej użyć do takiej farmy, może być płatny nie mam z tym problemu o ile cena będzie rozsądna. Ew dodatkowe porady również są zawsze mile widziane.

Z góry dzięki za odpowiedź :)

Opublikowano

Gram w tibie od kilku lat, zawsze uczciwie i bez bota ale jako, że męczy mnie powoli sytuacja biegających wszędzie cashmakerów a cipsoft zdaje się nic sobie z tego nie robić 

Żartujesz sobie? Wiesz ile dziennie jest usuwanych kont?...