Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Annie/Tribbers - Support [S4]

Gość EnkeiShido

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słowem wstępu:

Siema, ja jestem Enkei Shido a w lola gram od niecałego roku. Pomimo tak krótkiego stazu w grze śmiem twierdzić ze dobrze poznałem mechanike nie tylko samej gry jak i postaci. Dzisiaj wam poopowiadam o Annie, małej dziewczynce która za pomocą swojego misia Tribbersa, rozpierdoli wasze mózgi. Doświadczenia w grze Anią nie mam zbyt dużego, tzn nie zagrałęm nią dużej ilości meczy ale ponieważ nalezę do tego rodzaju graczy którzy podczas gry myślą i obserwuja to nawet jeśli to była krótka przygoda, to doświadczenie jakie zdobyłem jest całkiem spore, i wlasnie o tym będę dzisiaj rozprawiał.

Masteriesy.

m9sttZv.png