Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ok jestem początkujący ale troche i kumaty opracowalem prosty bocik w tym programie rzecz polega na tym ze bot normalnie wystuka to co ma wystukac lecz w grze tego juz niezrobi. Dla przykładu bot ma mi wcisnac tabulator zaraz potem tylde jak sprawdzam w notatniku czy to robi jest ok jak mam gre włączoną w niej nic sie niedzieje wydaje sie tak ze bot nierobi tego co powinien. Odarazu podam całą strukturę bota i powiem że niejest dokładnie moim dziełem ale sie zaczynam bawić w to wiec może i sam coś kiedyś zklepie moją twórczość zastąpiła opcja kopiuj i wklej xD.

Dodam że bocik jest napisany do gry Rohan online pozwala mi na samotna akce postaci typu zaznacz wroga i mu przyluz a w miedzyczasie sie podlecz ^^. Jakby ktos wiedział co może być przyczyną tego że bot mi w grze niedziała poprosiłbym o odpowiedź z góry thx wielkie xD

Struktura bota:

Func stop()

exit

EndFunc

func start()

While 1

Send("{Tab}")

sleep(1000)

Send("{`}")

sleep(15000)

Send("{9}")

sleep(1000)

Send("{ }")

sleep(2000)

Send("{Tab}")

sleep(1000)

Send("{`}")

sleep(1000)

Send("{ }")

sleep(1000)

Send("{8}")

sleep(1000)

WEnd

EndFunc

while 1

hotkeyset("{HOME}","start")

HotKeySet("{END}","stop")

WEnd

Opublikowano

A czy ta gra nie ma zadnego gameguarda? ;)

Send("{ }")

I co to jest?

Jesli chcesz wyslac spacje to wstaw {SPACE} :P

Opublikowano