Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Exp Na Privie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam forumowiczow! :P

Mam gorącą prosbe wielokrotnie probowalem ustawic exp na moim privie lecz bez rezultatu,wszystko inne dziala zwiekaszam drop yang,dodaje nowych NPC na stale,dodaje do nich itemy..zmieniam ceny,zmieniam wyglad zbroji,broni,skilli..krotko mowiac juz nie jestem taki zielony:D server ktory teraz posiadam jest juz moim 3 serverem,z wczesniejszymi mialem problemy..psuly sie itp(zwlaszca free BSD)..ale dzieki Waszej pomocy drodzy koledzy i kolezanki wiele sie nauczylem i odziwo ten serv smiga juz dobre 2 miesiace i nic sie nie dzieje (puk,puk-odpukac w niemalowane:P ) OK!..moze i sie troche rospisalem i moze i nie na temat ale chce zeby osoba/osoby,ktore zdecyduja sie mi pomoc wiedzialy ze nie jestem nooobem ,ktory nie potrafi ustawic expa na swoim privie :P POPROSTU TA OPCJA U MNIE NIE DZIALA!:(:(:( ktos wie dlaczego?? co moze byc przyczyna? pls help me poleca +++++ i 5 :D:D:D:D:D

@info : serv na hamachi navicat Pl portmap Pl by backe57,DOBRY KOMP!!!! --w razie gdyby to mialo w czyms pomoc.

fdhdhdhdhdhhdhd

Opublikowano

Tut

To jest ukryta treść, proszę

!EDIT : hmm kolega mnie nie zrozumial,Navicata juz znam na pamiec,a exp ustawialem milion razy i ani o 0,5% sie nie zmienia( sprawdzalem robiac nowe postacie..wciaz na 1 lvl na przyklad z 1 grupki dzikich psow dostaje 27,27%,probowalem na innym lvlu np.25 na polance- to samo.Ktos potrafi rozwiazac ten problem??? ale thx China za checi-leci + :P

fdhdhdhdhdhhdhd