Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[DL] Skrypt trollowy na crash

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Jest to mój pierwszy temat na jakimkolwiek forum więc mam nadzieję że nie popełnię żadnego błędu i proszę o wyrozumiałość. Nie byłem też pewny czy powinienem ten temat pisać w tym dziale.

Tak czy siak jestem początkującym (nawet bardziej niż początkującym xD) programistą i chciałem się "pochwalić" moim pierwszym skryptem który jako tako jest godzien uwagi. Wiem że jest bardzo krótki, ale dłuższego nie dało się napisać(ze względu na jego przeznaczenie). Tak czy siak jest to skrypt na "crash" serwera, to znaczy po wpisaniu komendy /crash pokazuje się autor (czyli ja :D) wersja oraz argument jaki należy dodać aby "crash" wywołać. Działa on w prosty sposób:

-wyrzuca wszystkich graczy z serwera z powodu "Jakis idiota wpisal /crash" xD,

-odczekuje sekundę (dałem to tak na wszelki wypadek),

-i na koniec wyłącza serwer.

Jedyną permisją jest "crash".

command /crash [<text>]:
description: &6&l&ocrash 
	trigger:
		if player have permissions "crash":
			if arg is "serwer":
				execute console command "stop Jakis idiota wpisal /crash"
			if arg is not set:
				send "&4&l-------&6&lby ziemniaczek320&4&l-------" to player
				send "&4&l-------------&6&lv.1.0&4&l-------------" to player
				send "&3/crash serwer &6&l- &4&lcrashuje serwer" to player
		if player don't have permissions "crash":
			if arg is "serwer":
				execute console command "kick %player% brak uprawnien"
			if arg is not set: