Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Stuprocentowy angaż w forum!

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, chcę przedstawić swoją ofertę.

Oferuję postawienie forum na skrypcie IP.Board. Wykonanie wszystkich zabezpieczeń, aplikacji, modyfikacji. Projektem zajmuję się od C - Z. Dlaczego od C? Nie posiadam licencji, oraz jestem słabym grafikiem.

Po więcej informacji proszę się zgłaszać na pw

2009 - słyszysz mnie?

Opublikowano

Zapewne nie, dopisz że oczekujesz osoby która posiada licencje chyba że piszesz modyfikacje i umieszczasz je na nulledowanym forum ;)

Opublikowano

Modyfikacje sam piszesz?

Owszem

Zapewne nie, dopisz że oczekujesz osoby która posiada licencje chyba że piszesz modyfikacje i umieszczasz je na nulledowanym forum ;)

Nie odpowiadaj za mnie. Nie obchodzi mnie czy forum stoi na retailu, czy licencji. Ja wykonuję tylko pracę.

2009 - słyszysz mnie?

Opublikowano

Owszem

Nie odpowiadaj za mnie. Nie obchodzi mnie czy forum stoi na retailu, czy licencji. Ja wykonuję tylko pracę.

Chłopcze nie pyskuj. Może jeszcze powiesz że ty zainstalujesz tego retaila na forum na ID Twojego usera '1' co wiąże się z karą nie dla osoby która Ci to zleciła tylko dla Ciebie.

Opublikowano

Boże święty, po pierwsze jaką karą? Napisałem wyraźnie od C do Z, co oznacza, że nie interesuje mnie pochodzenie skryptu, jak i sama jego wersja. Ja wykonuję tylko prace, którą mi zlecono. Twoja arogancja nie tyle co mnie zaskakuje, a drażni. Zakończmy na tym dyskusję, wyjdź.

2009 - słyszysz mnie?

Opublikowano