Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz
  • 0

Problem z instalacją win 7 gdy jest xp

deftylol

Pytanie

Opublikowano

Witam , nie znam się za bardzo na komputerach kupiłem sobie wczoraj windows'a 7 ultimate . Posiadam teraz windowsa xp i mam taki problem jak mam zainstalować win 7? gdy wchodzę normalnie na mojego xp'eka w stacji dysków odczytuje mi się 7 i mam tak zainstalować ? Nie chce nic zniszczyć szukałem w róznych źródłach że instalator windowsa 7 wyskoczy sam jak włączę komputer , ale nic się nie dzieje mam dziwnego biosa . Nazwa płyty głównej : MSI 760GM-P23 Czy coś się stanie jak zainstaluje win 7 przez stacje dysków czyli przez xpeka ???. 

P.S che tylko win 7

3 odpowiedzi na to pytanie

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Włóż płytę i zresetuj komputer. Podczas procedury POST klikaj klawisz Esc/F10/F12 (to jaki masz klikać zależy od oprogramowania BIOS - wypróbuj każdy), by otworzyć Boot Menu. Wybierz tam napęd DVD i już dalej sobie raczej poradzić.

76561198093115115.pngAddFriend.png

Opublikowano

Ok , dzięki wielkie a co by się stało jak bym zainstalował z xp'eka ?

.

Tzn mógłbyś zainstalować jako aktualizację. Wtedy miałbyś swoje dokumenty itp.. cały czas a stary system zostałbym jako plik z rozszerzeniem .old.

Mógłbyś reż zainstalować obok XP i mieć 2 systemu.

Najlepiej jest po prostu podczas instalacji 7 sformatować dysk i zainstalować "na czysto". :) 

76561198093115115.pngAddFriend.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.