Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem], nie widać nic na warstwie.

ac_1

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam problem, jak wie ktoś gdzie on jest to proszę o pomoc. Nie widzę nic na głównej warstwie. Wiem że chodzi o RGB ale zmiana na 32 bit powoduje że psd się psuje;c

ss:

Beztytuup_enpxrxr.png

Dodam jeszcze że gdy chwycę na okno warstwy, to wtedy ją widać ale po puszczeniu znów jest to samo. 

Nie znam się na tym, chciałem tylko wyciąć kilka elementów do interface. Pozdrawiam.

Opublikowano

Zacznijmy od tego, że to jpg, a nie psd. Bardzo możliwe, że masz wypełnienie ustawione na 0. (opcja pod kryciem, nad warstwami).

No wiem że to jpg, ale to tylko na ss bo psd usunąłem a z innymi mam tak samo.

Wypełnienie mam 100% więc nie tu jest chyba problem. 

Opublikowano

Spróbuj dwa razy nacisnąć na pierwszą warstwę bg (pojawi sie okienko do nadawania nazwy), a następnie naciśnij OK. Jeżeli to nic nie pomoże spróbuj ją skopiować (CTRL+J).

Niestety nie działa, na jpg png itp działa jak zmieniam: Obraz -> Tryb -> RGP 32bity. No ale z psd psuje wszystko, kolory się mieszają i są albo szare albo pixelizacja.

Opublikowano

Bo musisz pracować na 8 bitach.

To wtedy nic nie widać xD to chyba jakiś błąd mi się wdał, bo pamiętam od zainstalowania już tak było. Kiedyś miałem ph i działało normalnie, teraz nowe pobrałem i jest ten błąd.

Opublikowano

Czy tutaj: Edycja-Preferencje- wydajność: Masz zaznaczoną ta opcje?

fp-eziozfbrxoykzzbufjia.jpg

Zaraz spr i dam ed..