Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Tuta dotyczącego podkręcania

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, czy jest możliwość wykonania roota na telefon Huawei u8600 / move balance?

Jeśli tak to proszę powiedzcie mi krok po kroku jak to zrobić, aby nic nie zepsuć(jestem w tym zielony). Roota potrzebuje do podkręcania procka. Temu kto mi pomoże oddam 3 dzienne limity lajków. Pozdrawiam.

@Edit:

Roota udało mi się wykonać, teraz mam do was prośbe o podesłanie mi jakiegoś tut'a dot. podkręcania procka i czy jeśli bym się tego podjął to telefonowi nic się nie stanie.

+Prośba do moderatorów o zmianę nazwy tematu.

Opublikowano

Chcesz podkręcić maksymalną wartość, czy zwiększyć minimalną? 

Właśnie, że nie wiem czym to się różni, w każdym razie chciałbym aby telefon był wydajniejszy.

Opublikowano

Właśnie, że nie wiem czym to się różni, w każdym razie chciałbym aby telefon był wydajniejszy.

Ten drugi jest łatwiejszy do zrobienia i bardziej energooszczędny, z kolei ten pierwszy daje większe skutki, lecz jest trudniejszy do wykonania. Zdecyduj - pomogę.

Opublikowano

To w takim razie wybieram tego energooszczędnego i prosiłbym o pomoc :)

Ściągnij Rom Toolbox Pro (jak chcesz link to napisz na PW), wejdź w drugą zakładkę i będziesz miał coś w rodzaju "CPU" - nie pamiętam dokładnie. Będziesz miał 2 suwaki. Tam gdzie masz najmniejszą wartość, ustawiasz na największą, zaznaczasz "Apply on bot" (czy jakoś tak) i tyle. Gdy miałem Galaxy Ace'a używałem tego. Na początku lagowało mi Angry Birds, gdy użyłem tego - przestało.