Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Co dodać do serwera?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Potrzebuje małej pomocy od graczy :) Mam postawiony 20-slotowy serwer  i potrzebuje pomysłów na to co mógłbym jeszcze dodać gdyż serwer jest udostępniony dla wszystkich około 2-5 dzień a chciałbym graczy zachęcić do pozostania na nim dłużej niż te 5-10 minut .-. Jestem początkujący , więc postawiam też dodatkowe pytanie: Co jest teraz ''modne" na serwerach?

Lista pluginów które posiadam [Oprócz tych podstawowych typu WorldEdit]

-PlotMe

-AzRank

-Jobs

-IConomy

-ChestShop

-Kit's

Lista Atrakcji Które Są:

-Arena PVP

-Okolice wokół spawnu

Potrzebuje pomysłów , bo nie chce stracić czasu który poświęciłem serwerowi. Wszystkie Ciekawe Odpowiedzi Nagradzam !

([YOLO])

Opublikowano

Dodaj może ranking pvp zawsze to każdy będzie się starał być 1 w topce bynajmniej tak mi sie wydaje również możesz robić eventy co jakisś czas albo dać nether otwarty od 22 do 6 więc jeżeli ktoś będzie chciał iść do netheru to raczej będzie grał i czekał aby do niego pójść ;)

Opublikowano

Dodaj może ranking pvp zawsze to każdy będzie się starał być 1 w topce bynajmniej tak mi sie wydaje również możesz robić eventy co jakisś czas albo dać nether otwarty od 22 do 6 więc jeżeli ktoś będzie chciał iść do netheru to raczej będzie grał i czekał aby do niego pójść ;)