Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Mam pytanie co do itemow użytkowych

Hard.Bass

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie jestem nowicjuszem w Lol'a.
I mam problem z itemami uzytkowymi ( zohna itp )
Powiedzcie mi czy jest moze jakis program czy cos w tym stylu ktory np automatycznie je aktywuje ?.
tak samo jak Potki. Przy jakiejs ustalonej liczbie hp same sie aktywują
dzieki z gory pozdrawiam

Opublikowano

Tak. Jest skrypt dla vipów Bot of Legends. Activator. gdy np malphite, sona itp puszczaja w cb ulta aktywuje zhonyie. są takze takie skrypty, które np. uzywaja flasha zeby ucec z pola rażenia tego spella

bb68.png

Opublikowano

Najlepszym hackiem jest mózg. Możesz go skonfigurować tak, aby czasem się uruchamial gdy sytuacja tego wymaga. Z czasem gdy będziesz go już regularnie używał podczas gry mózg przyzwyczai się do coraz szybszych decyzji co za tym idzie będziesz w stanie sam bez wspomagaczy używać przedmioty. I moim zdaniem to jest najlepsze wyjście. Tylko wymagany jest mózg.

Opublikowano

Skrypt nie jest tutaj potrzebny.. Owszem jest już wymieniony u góry od BoL'a lecz mózg to najlepszy skrypt jaki kolwiek powstał. Z czasem sam będziesz aktywowal zheonie wtedy kiedy tego potrzebujesz.

784091427630431250239.png

Regulamin sygnatur

Opublikowano

Skrypt nie jest tutaj potrzebny.. Owszem jest już wymieniony u góry od BoL'a lecz mózg to najlepszy skrypt jaki kolwiek powstał. Z czasem sam będziesz aktywowal zheonie wtedy kiedy tego potrzebujesz.