Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

W jakie gry pogram na tym pececie?

thelaba14

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, mam pc o takich parametrach:

Procesor: Intel® Core2 Quad CPU Q9650 3.00 GHz

Ram: 8GB

Karta graficzna: ATI Radeon HD 3470

System: Windows 7 Ultimate 32bit

Nie znam się totalnie na sprzęcie, dlatego piszę do was z prośbą żebyście mi powiedzieli czy pogram na tym kompie w jakieś fajne gry xD po cichu mam nadzieję, że pójdą nowsze tytuły, choćby na najniższych detalach ale nwm :D pzdr.

Opublikowano

Jasnowidzami ludzie z forum to nie są, więc to jest zależne tylko od tego, z jakiego rodzaju gry lubisz. Ale nie spodziewaj się szału, bo grafika średniowieczna, a procesor dawno się schował w erze I7 lub I5. ;)

TErqQ.png

Opublikowano

@Odświeżę, chcę o coś zapytać. Nie stać mnie na razie na kupienie nowego komputera, więc czy warto wymienić części w tym? Jeśli tak, to co zmienić i na co, żeby komputer nadawał się do grania?

Opublikowano

Podaj dokładne modele płyty głównej, RAM-u, zasilacza, nie zaszkodzi też obudowy. Dysk i napęd masz na S-ATA?

YGsMv3q.jpg
Opublikowano

Procka nie musisz zmieniać jak nie masz kasy. Narazie starczy, bo ja sam grałem w BF3 płynnie na starszym modelu Q6600. Tylko podaj model płyty głownej, moc i markę zasilacza i budżet.

internet to nie jest jakis oddzielny swiat gdzie ludzie zapomnieli o swoich emocjach

Opublikowano

Zasilacz od Della, 255W:

http://i57.tinypic.com/v78pp5.jpg

RAM dokładnie nie wiem, firma Nanya, DDR2, 8GB

Płyta główna Dell OptiPlex 960