Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Monster wow vs molten

Jaki serwer wybrac  

8 użytkowników zagłosowało

1. 1. Jaki serwer wybrac

• Monster wow
      1
    • Molten wow
      3
    • Atlantis
      4

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Gram od 3 lat na dodatku wotlk na serwerze sunwell i gamer district i mam zamiar przejsc z kolega na jakis serwer cata gdzie gra chociaz 1.5k ludzi.Zastanawiamy sie nad monster wow lub molten wow.

Pomoglem? Daj like,to nic nie kosztuje.

Opublikowano

Wierząc statystykom serwera na Moltenie prawie wszystkie serwery mają po 3500 graczy.(Jedynie Warsong który jest poświęcony w pełni pod PvP ma półtora,ale to i tak sporo)

Serwery raczej okej,przynajmniej na Neltharionie nie spotkałem jeszcze jakiegoś buga z questem czy coś tego rodzaju(Do 75 lvl'u od strony Hordy>Taurenów,dopiero na Zul'drak coś wypluło się).Sargares to bardziej dla szybkich,raty są nieporównywalnie większe niż na Nelt. Co do czwartego to nie wiem.Na reszcie nie grałem a więc nie wiem jak to leci na tamtych ale póki co moltek nie zawiódł więc z czystym sumieniem mogę oddać na niego głos.

Opublikowano

monster - pełno błędów

molten - dosyć dobrze działa, tyle że serwer nastawiony na zysk. W donate shop jest wiele itemków, które nie są dostępne dla zwykłych graczy, a sporo osób ma takie przedmioty. Chodzi mi o bronie, trinkety i inne itemki z ostatniego raidu dodatku w wersji heroic. Na serwerze ten raid (Dragon Soul) jest włączony w połowie w wersji normal.