Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Auto] Co kupować?

PookyPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Gram w NFSW od 3 dni i mam do was takie pytanko, co powinienem teraz robić, mam 10 lvl i Nissan Silvia S15 klasy C

* - gwiazdki ;)

Silnik niebieski **

Doładowanie zielone *

Przekładnia żółta *

Zawieszenia niebieskie *

Hamulce zielone **

Opony żółte **

Prędkość 414

Przyspieszenie 429

Prowadzenie 358

Ogółem 400

Jakie auto teraz kupować, czy co robić wgl? Jestem zupełnie zielony w tego typu grach ;( Jakieś rady?

Opublikowano

Co powinieneś robić?

- Powiększaj serię poszukiwania skarbów,

- Jeździj wyścigi multiplayer (najlepiej klasowe, aby przy okazji nabijać osiągnięcia).

Jakie auta możesz kupić?

Porsche 911 GT3 RS - na wyścigi w klasie S

BMW M3 Sport Evo - na wyścigi do klasy B

Pontiac Solstice GXP - na wyścigi do klasy C

Nissan Silvia (S15) - na wyścigi do D i E

Ford Mustang BOSS 302'12 - na pościgi i ucieczki w klasie A/S

Ford Mustang BOSS 302'69 lub Chevrolet Camaro ZL1 lub Chevrolet El Camino SS na pościgi i ucieczki w klasie B (najbardziej masywny jest ZL1, BOSS 302'69 ma mocne przyspieszenie, a El Camino SS jest uniwersalny - ciężki, ładnie wchodzi w zakręty, ma średnie nitro, nawet dobrze przyspiesza i ma w miarę dobry v-max)

Dodge Challenger SRT8 Super Bee - na pościgi i ucieczki w klasie C/D

Dodge Chalenger R/T - na pościgi i ucieczki w klasie E

Audi S5 - na dragi w klasie C/D

Lamborghini Murcielago LP-640 możesz zrobić na wyścigi w A lub na dragi w A (ew. kupić dwie sztuki) - jak wolisz ;)