Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Unity3d] Szukam ekipy

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemanko, jestem mlodym(17) srednio zaawansowanym programista(o ile mozna tak mnie nazwac ). :ninja:  Szukam zdeterminowanych ludzi do stworzenia gry na silniku Unity3d. Uprzedzam ze nie jestem typem o 5 minutowym zapale. :D Pisze ten temat poniewaz nie jestem dobrym grafikiem i praca na Cube'ach mi sie nudzi. Moje doswiadczenie z unity to jakies 8 miesiecy, pracowalem nad niemal wszystkimi typami gier (wlacznie z MMORPG(tak napisalem siec i gralem z kumplami(tak dzialala baza danych i kazdy mial swoje graty :P ))). Bardzo duzo mojego wolnego czasu spedzam nad projektami, bo najprosciej w swiecie lubie robic gry. Wiekszosc dzisiejszych gier to ten sam crap ktory mnie nie satysfakcjonuje wiec probuje sam cos sklecic. Nie umiem ocenic moich umiejetnosci wiec nie jestem w stanie napisac co oferuje. Moge dolaczyc sie do projektu i zaczac wszystko od nowa z jakas ekipa. Zalezy mi na doswiadczonych grafikach.Mam pare pomyslow ktore mozna zrealizowac ale jest to do ustalenia. Zalaczam link w ktorym nagralem moje wypociny. B) kontakt poprzez priv i jezeli o czyms zapomnialem to prosze pytac. Z gory przepraszam za wszelkie bledy... Jest to moj pierwszy temat na tym forum. Pozdrawiam :D
https://www.youtube.com/watch?v=UbmDvXkKR9s
PS. Szukajac ekipy mam na mysli ludzi pragnacych zrobic kozacka gierke nie dla hajsu ;)

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.