Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pytanie od nowicjusza ;d

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, chciałbym nauczyć się tworzyć strony internetowe i chciałbym się dowiedzieć :
- Czego muszę się dowiedzieć żeby zacząć

- Z jakiego programu korzystać? ( Posiadam Notepad ++)

- Z jakich poradników się uczyć? 

Ogółem chciałbym się dowiedzieć wszystkiego, o czym musiał bym się dowiedzieć żeby pisać strony www, a w przyszłości tworzyć style pod fora itd. Z góry mówię, że nie jestem informatykiem ale lubię takie rzeczy ;d

// Przepraszam jeśli jest to nieodpowiedni dział ale nie wiedziałem gdzie założyć ten temat 

Opublikowano

Na początek zacznij od html/css, potem php, js i biblioteka jquery. 

Możesz korzystać z notepad++, chyba że pracujesz na jakimś serwerze wtedy możesz urzyć codeanywhereeditor. W sumie do lokalnego też możesz tego używać. Jest to dodatek do chroma (chyba nie tylko chroma), dzięki któremu możesz na bierząco edytować kod.

Możesz się uczyć z http://www.kurshtml.edu.pl/

Opublikowano

Ja używałam programu NetBeans IDE i na początku wszystkiego uczyłam się ze strony, którą kolega podał wyżej. 

"Because I'm a full grown lonely cat in the world."

• 3 tygodnie później...
Opublikowano

1. Kolejność: HTML(5), CSS, JS, jQuery lub inna biblioteka, ASP.net Lub PHP Lub Python

Microsoft WebMatrix (ma własny serwer PHP+ASP.net)

Masz:

pl.html.net

html.net 

w3schools.com 

Opublikowano

Najpierw zajmij się HTML (bo bez niego reszty nie ogarniesz ;p) potem weź PHP a potem wszystko jedno co :D