Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Napisanie questa na lvl za gracza

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak jak w temacie mogl by ktos napisac questa ze za zabicie gracza otrzymujemy lvl up? czy to nie przez quest trzeba zrobic , quest pod pliki terenzo

Za duża sygnatura.

Opublikowano

Jestem amator ale spróbuj poszukać jakiegoś questa z linijką mówiącą o zabijaniu innych graczy (pewnie coś w stylu when player kill other player)  i na to pc give exp.  Wiem lakoniczna porada ale ogólnie jestem zielony, Zapytaj o poradę jakiegoś questera bądź poradniki o pisaniu questów.  Według mnie nie będzie trudno i wystarczy krótki quest. 

Opublikowano

wiem ja tez zielony bo dopiero zaczynam robic swoje serwery

Za duża sygnatura.

Opublikowano

Z questa podanego przez Phoenix'a usuń "not"

Obama wie, co robisz!!!
131894.jpg                                                                                                                                                    4906167742.png

LTE Play Opole

Opublikowano

tak zrobiłem nowy dokument tekstowy skopiowałem to usunełem not zapisałem pod nazwa "zadanie.quest" wgralem normalnie ale nie dziala 

Za duża sygnatura.

Opublikowano

zmieniłem nazwe w maszynie dodałem i nic dalej nie działa

Za duża sygnatura.

Opublikowano

a jak go usunąć bo wiem że jak dam po prostu pray usuń to on i tak będzie lecz już nie w ftp 

Za duża sygnatura.

Opublikowano