Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Runy]AD

konft

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka mam do was prozbe czy powiedzial by mi ktos jakie runy kupic se pod ad, tylko po polsku bo jestem calkiem zielony. Mam tez pytanie ile mnie bd wynosily okolo takie runy.

Opublikowano

Jeśli ad carry to przydały by się duże runy na ad bądź life steal, można również kupić, np 2 na ad i 1 na life steal. Marki (te czerwone) polecam na AD, Seal (to te żółte) kupić na armora, a glyphy (te niebeiskie) na np. Magic Resist

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Opublikowano

Jeśli ad carry to przydały by się duże runy na ad bądź life steal, można również kupić, np 2 na ad i 1 na life steal. Marki (te czerwone) polecam na AD, Seal (to te żółte) kupić na armora, a glyphy (te niebeiskie) na np. Magic Resist

nie gra sie juz seali pod armor po nerfie tak samo quintównalife steal

IQpyWN8.png

Opublikowano

Runy kupuj po 20 lvlu bo wtedy można kupować od tier 3 po polsku to chyba od kręgu 3. Są one najlepsze.

Klasyczne AD to masz tak:

Marki czyli te czerwone to masz albo AD albo Armor Penentration

Seale czyli te zolte to masz Armory

Glyfy czyli niebieskie to MR - Magic Resisty (Dla postaci jak Renekton na topa zamiast MR mozesz wziąć CDR (Cooldown Reduction) bo nie ma many a na topie AP to raczej rzadko spotkasz.

Quinty - AD

tu masz moje

http://www.lolking.net/summoner/eune/43143951#runes

Opublikowano

Runy kupuj po 20 lvlu bo wtedy można kupować od tier 3 po polsku to chyba od kręgu 3. Są one najlepsze.

Klasyczne AD to masz tak: