Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Szukam Hostera oraz pomocy na hamachi

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam ponieważ nie powstał żaden interesujący serwer hamachi postanowiłem sam postawić jakiś ale do tego jest mi potrzebny hoster oraz osoba która mi pomoże przy plikach

Wymagania od Hostera

-Dobry sprzęt

-Dużo wolnego czasu

-Znajomość podstaw w postawieniu serwera

Wymagania od Osoby pomagającej przy plikach

-Umiejętność dodawania nowych rzeczy na serwer

-Edycja klienta

Jeżeli chodzi o mnie nie jestem jakimś super technikiem oraz sam nie posiadam  wielkiej znajomości w stawianiu serwerów ale umiem podstawowe rzeczy czyli dodawanie broni/zbroi/biżu  oraz mam już je przygotowane oraz edycja klienta czyli zmiana logowania , nowy interface gry , dodawanie różnych urozmaiceń w grze 

Kontakt na forum ponieważ na gg mało co siedzę 

Opublikowano

Widać że nie przeczytałeś całego napisałem co umiem i to będę robił na serwerze czyli stworzył system ulepszeń oczywiście po ustaleniu go z innym członkami zespołu edycja klienta aby ładnie wyglądał edycja m1 czyli wgranie nowego edytowanie mpc oraz będe się uczył dodawania mountów i nowych petów na serwer 

Opublikowano

Ja bym chętnie postawił ale nie u mnie na kompie :].Sam robie teraz serwer metin2   dedyk i nie  mam czasu na hostowanie moge tylko wykonać przez TeamVievera ,oraz musisz posiadać już pobrane pliki..

Pozdrawiam //TinoX

Pamiętaj nie trać wiary w swoje ideały --Drastil

Opublikowano